Nuorille

Täältä löydät lisätietoa seurakuntamme tarjoamasta toiminnasta nuorille. Tule mukaan!

Tarvitsetko kuuntelu -tai jutteluseuraa?

Elämässä voi tulla eteen tilanteita, jolloin kaipaisi kuuntelijaa ja ymmärtäjää tai opastajaa. Seurakunnan nuorisotyönohjaajaan voi aina ottaa yhteyttä ja voitte sopia yhteisen jutteluhetken. Kaikki käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia, sillä nuorisotyönohjaajalla on vaitiolovelvollisuus.

Älä jää miettimään asioita yksin, vaan ota yhteyttä!

Tet-viikkomme

Mielenkiintoinen tet-viikkomme alkoi, kun pidimme aamunavauksen Perttulan koululla. Luimme tarinan riitelyn turhuudesta. Sen jälkeen ostimme kaupasta ruokatarvikkeita, ja valmistimme makaronilaatikon. Sitten siivosimme seurakuntakodin kaappeja.

Tiistaina suunnittelimme halloweenradan, ja ostimme siihen tarvittavat spagetit ja hämähäkinseitit kaupasta. Keräsimme myös lehtiä pihalta. Veimme tavarat Haaviin ja rakensimme radan. Rata oli kerholaisten mielestä jännittävä. Saimme pelata myös biljardia.

Keskiviikko oli lyhyt työpäivä, sillä meillä oli vain nuortenilta, joka kesti kaksi tuntia. Pidimme iltahartauden, joka muistutti, ettei aina tarvitse olla kiire kaikkialle. Uudet riparilaiset saivat merkinnät vihkoihinsa.

Torstaina päivitimme seurakunnan sosiaalisenmedian tilejä. Kävimme Kartanon sekä Perttulan koulun välkillä ja leikimme Piitä sekä pelasimme jalkapalloa oppilaiden mukana. Osallistuimme myös Perttulan välkkäreiden ohjelmaan. Opettelimme myös Elinan lempipelin ja pelasimme sitä pari kertaa.

Perjantai-aamuna osallistuimme perhe-kerhoon, jossa oli vauvoja vanhempiensa kanssa. Siellä oli lämmin tunnelma. Työviikon päätteeksi pääsimme syömään Loimaalle. Viikosta jäi paljon hyviä muistoja.

Nella ja Kerttu